Snart stallet . . .

Jag ska få åka med min underbar mamma till stallet halv tre så jag tänkte att jag skulle få in ett inlägg inan det så här är det. Kommer hem igen ikäll så får se hur trött och hur sent det bli om jag bloggar en sista gång innan natten. Annars får det bli imorgo. nu sitter jag och lyssnar på intron till gammla barnprogram. (jag vet att jag inte har nåt bättre för mig). Det är verkligen unikt att se såna saker. nu har jag inte så mycket mer att skriva. Nu när jag skriver så där kom jag att tänka på att jag alltid skriver så där och sen kommer jag på nåt mer att skriva. Luftens hjältar introt är verkligen ett unikt intro. Kan jag nån gång inte skriva unik? Nu ska jag gå och fixa håret pusspuss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0