Nu är lilla tummen fri . . .

Nu är min tumme äntligen fri så nu kan jag blogga fullt ut.
Igentligen kan jag väl snar börja göra allt som var jobbigt med en tumme fullt ut. Ikväll ska jag rida Nix i stallvärdinne gruppen. Det kommer kännas svårt att rida det var så länge sedan sist närmare bestämt 2 veckor sedan. Jag känner att jag gjorde rätt val med hästarna, nu ska jag ju få skritta Bosse varje måndag och det känns super att göra aldelas lagomt för mig. Igår var det skolkort på skolan jag sår riktigt ful ut på elevrådskortet men det var ju det som var meningen... Men men det var inte det jag skulle skriva det var att vårat klassrum blev fotostudio så jag och min klass fick springa runt HELA skolan för att hitta till våra lektioner! Men idag blir allt som vandligt och vi får ha vårat A213 klassrum. Just det nu kom jag på att cafeterian öppnar idag :) Nu blev denna dag redan ljusare än vad den redan var. Jag kan ju alltid hoppas att det finns någon ledig dator på bibblan jag kan låna om det gör det lovar jag er att blogga om något smart jag säger på SOn eller nåt. Jag kom ju med en så smat fråga som att flaggorna som Fugelsang och dom sätter dit möglar... Hur smart var det på en skala? Jaja min hjärna kan faktiskt vara smart när den har lust till det. Nu har jag inte så mycket mer att skriva för jag försöker förtränga resten av allt dumt jag säger innan jag hinner tänka efter ;p. Vi hörs väl kanske sedan.
Byebye ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0