Juligen . . .

nu sitter jag och lyssnar på jullåtar och fråga mig inte varför för jag har ingen aning. Det var samma sak igår då när vi skrittade av när vi hade ridit sjöng vi julsånger och då kom vi stallvärdinnor på den briljanta idén att vi skulle få ett eget numer på lusiashowen. Vi får väl se vad U-sek tyckeer om det. Det konstiga med att jag tänker på jul är att det inte äns är snö ute!!  Snart ska E.S komma och göra nåt grejs med mamma. Jag ska på stallet det ska duschas och packas inför imorgon.
Puss puss...

Kommentarer
Postat av: Malin

asså jag går omkring och sjunger julsånger hela tiden också ;o

asså vad har vi fått det ifrån? ;p

2009-09-19 @ 17:10:06
URL: http://muliin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0