Hemma igen . . .

Nu är jag hemma och har ätit och duschat. Det har varit en rolig dag fast det hade varit ännu bättre om Nakita hade uppfört sig som en häst ska. Imorgon är det skola igen. Jag är riktigt trött så kommer sova som en stock hela kvällen (och natten). Men så trevlig som jag är så somnar väl jag i bilen! Det är ju nästan så man måste skämmas över sig själv att man inte änns kan sitta och vara soceal i en timme! Nu ska jag gå upp och hitta på nåt att göra tills man kan gå och sova för vad ska grannarna tänka om man drar ner för fönstren nu och släker alla lampor? Nu när jag tittade på almanackan såg jag att det är elevråd på torsdag så vi får väl se hur det går. Imorgon ska jag och K.S rida ut i skogen med Bosse och Nakita. Jag vet faktiskt inte vad som har hänt med mig i  helgen men jag har julkännslor och länktar tills det kommer snö. Fast när det väl kommer så kommer jag inte vilja ha den något mer. Nu när jag sitter här och skriver om jul tror ni inte att när jag tittar på bokhyllan bredvid datorn att jag ser en bok som heter julberättelser med Astrid Lindgren? Men då har jag ju något att syssel sätta mig med tills jag kan gå och sova. Nej nu måste jag gå och göra nått vettigt (fast min blogg är ju vettig).
Pusspuss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0