EN DAG KVAR ! ! !

NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR !!!!!!!
Imorgon ska mitt gips bort jag är så glad.
Igår tog jag det stora beslutet att skippa M.E.B hästar och ta mig an att hjälpa M.N och M.N med Bosse.
Det tror jag kommer bli toppen.
Nu när jag bara har två hästar att ta hand om får jag anstränga mig lite mer på skolan1
(Men jag ligger inte efter!)
Men jkag måste säga att det var svårt att Sluta det var en jobbig kväll igår men det finns så underbara människor i stallet som hjälpte mig.
nu måste jag göra matte.
Hej då . . .


Kommentarer
Postat av: karin söderlind

Att fatta beslut är jobbigt man vill helst att någon annan ska göra det men ibland måste man ta tag i det själv det handlar om JAG! Skönt efteråt, du växer med uppgiften, bra beslut...rätt beslut, jag stöttar dig. Härligt att tummen blir utsläppt. Kram Karin

2009-09-09 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0