A.L smarta komentar . . .

Nu var det ett tag sen jag bloggade så nu får jag väl hoppas på att jag får med allt. Igår direkt efter vår SO hade vi svenska och började diskutera om vad som fanns bakom ett svarthål då kommer min kompis A.L med en så smart mening. Hon står och ska rita universum på whiteboad en och så helt plötsligt säger hon "Det här är untversum fast universum är ju lite större är whiteboard en" HAHAHAHA som vi skrattade. Det hände inte så mycket mer intressant på skolan. Efter skolan for jag och E.N till stallet. Det var ju inte precis min bästa dag igår men när jag får veta att jag ska rida Nix blev allt mycket bättre. Men så klart blev väl han halt när vi red så då var jag ju tvungen att byta häst! Så det var ingen höjdar dag igår men det var bara att bita hiop och försöka vara så glad som möjligt.

Idag Vaknade jag och hade nästan ingen röst alls med efter en kopp te blev den nästan normal igen. Efter lunchen hade vi SO prov och det gick inte bra alls inte för att jag inte hade tränat det var bara jag som var riktigt onöjd med min insatts. Inte var det nog med ett prov inte då hade tydligen jag missat ett oförberätt matteprov i tisdags baba för att jag var tvungen att stå i köket och plocka disk! Matte är ju inte precis min starka sida så det är jag ju nästan nöjd med. När jag kom hem var det ju bara att sätta sig och göra läxa. Nu ska jag inte bara klaga jag har faktiskt hafft en riktigt bra dag fast det märks nog på mig att jag är på förkylninghumör. Jag har höjt på basen och sitter och lyssnar på musik. Det är nåt som alltid livar upp sinnesstämningen.

Jag måste faktiskt erkänna att jag länktar till jul nu mer än jag jag gjorde i helgen. Den mysiga kännslan när det är mörkt ute och man kan sitta in virad i en filt och dricka te är en sak jag länktar efter. Inte nog med det det är så grymmt mysigt att gå på stan när det är snö ute. Nu är jag ju stolt över mig själv jag har gjort ett lång inlägg utan att ta hjälp av en bild eller film! Bara för att jag skrev att jag inte tog hjälp av nån bild ska jag stluta inlägget med en bild på ingen mindre än Michel Jackson.
puss puss. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0