Aja baja. . .

Nu blir det aja baja på mig jag bloggade inte igår så här kommer gårdagens inlägg:

Min underbara mamma fyllde år! Jag får skämmas som lägger upp detta en dag i efter skott. Min super mamma hade gjort sin maräng tårta så nu har vi tjockat på oss. Men jag vill bara ge Mamma ett stort varmt GRATTIS.

Idag var det skola och jag ska snart äta middag. Vid sju ska jag rida Bosse. Det har även hänt nåt unikt idag jag är inne på msn... Jag och A.H skrev det blev typ så här:

jag- Jag vet inte vad jag gör
A.H- jag märker det :O
jag- hehe jag är bara nybörjare än...
A.H- märker det har du inte hittat smilisarna än? ;)
jag- HAHAHAHAA :D
jag- såg du en smilis:O
A.H- Wooow :O
A.H- tufft evelina (tumme upp)
Jag- hur gör man en tumme upp?? ;)
A.H-  (Y) ;)
jag-  (tumme upp)
jag- jag kunde
A.H- duktig evelina
jag- lär mig nåt annat coolt!!

Jag är helt klart BÄST!!! Nu ska jag göra nåt annat pusspuss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0