091023

Jaha idag var jag på skolan ige så här lagomt till lovet. Men det är så grymt skönt att det är lov.Nu har jag precis duschat efter att ha varit på stallet. red Ninor och detgick faktiskt riktigt bra med tanke på att jag inte ridit på en hel vecka! Imorrn ska jag och Mamma på stan och rusta mig med ännu mer vinter kläder har ju en jacka så ska fixa skor+mössa hoppas jag om vi hittar vad jag söker. Jag har ju redan hittat det jag tycker är svårast att hitta en jacka. Sen blir det väl kanska stallet nån gång. Nu ska jag bjuda er på dom tre mest spelade låtar av mig här hemma. Lyssna och njut för dom är alla tre unika1 Dom är kanske inte nya med just Enjoy.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0