Hej . . .

Nu är jag hemma efter en lång dag i stallet. Har super ont i fötterna!
Tror jag ska på stan imorgon så jag får väl se om ni får några bilder på det.
Nu ska jag sova (som vandligt) gör jag något annat  än att bara sova och vara i stallet?
Jag tror dom flästa av mina kompisar har bild på när jag sover! Vare sig jag har velat eller inte.
Jag har olle imorgon också så då blev det stallet imoron med :)
Försökte få med A.H till stan men det gick ju som det gick hon sa att hon skulle sova hela dan!
Vad ska jag göra med henne?
Byebye . . . 

                                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0