God morgon eller vad man nu ska skriva . . .

Man kan väl kanske inte skriva god morgon när jag vaknade för typ 2 timmar sen.
Idag skajag till stallet mamma och syrran till sundsvall.
Dat var ju bra att jag skulle till stallet det där med att fara iväg bara för att schoppa.
Visst jag vet att jag var på stan igår men det var efter ett långt uppehåll.
Dom få gånger jag far på stan är:

1. Jag behöver köpa något
2. Någon kompis frågar om jag vill gå på stan
3. Ska klippa mig eller liknande

hahaha Det låter väl ganska bra eller? 
idag ska jag och M.S duscha Nakita det ska bli roligt. 
Hon måste ju bli ren innan tävlingen. 
Så det är väl bäst att jag parvlar mig ivär vi ska ju mocka boxar också.
hej då . . .  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0