22 augusti kväll . . .

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kan det inte sluta regna? jag blir galen på allt detta regn!
Jag vill ha sol och varma kvällar så man kan vara ute nu är det inte ens kul att vara ute.
Idag var det tävling på stallet så klart var det uppehåll tills jag skulle vara springare ( springer med protokoll från domarna) ! Jag var alldeles  blöt när pappa kom och hämtade mig.
M.S tävlade på nakita idag i LA:5 hjälpte hon inför start det var super kul!
Nästa hälg är det sommar kuppen om man nu kan kalla det sommar!
Då ska jag både hjälpa M.S med Nakita och M.B.E  med Bruce. Det kommer nog att gå bra.
Snart börjar skolan. Det hade varit roligare att komma tillbaka dit om man hade nån kompis i klassen. Alla mina kompisar går i 7:2 och jag ska gå i 7:1 men jag vägrar läsa tyska som dom ska läsa det! Så jag får ju igentliggen skylla mig skälv. men det kommer nog gå bra med spanska också. Jag ville läsa franska men vi var för få så det blidde ingen franska klass. Nu ska jag snart gå och lägga mig för att sova ( om jag skriver det nu går jag och lägger mig 00:00),
Byebye . . .

Kommentarer
Postat av: karin söderlind

Tack för all hjälp i helgen, du är jätteduktig jag börjar tappa fokus....pratar mest med andra tycker Matilda! Förstår att det inte är kul att tappa alla fina kompisar som du har, men du kommer att växa med uppdraget, du är stark, positiv med ett leende på läpparna vi tror på dig, lycka till i skolan i morgon. Kram Karin

2009-08-23 @ 15:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0